Müügitingimused
1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Veebipoe www.sulin.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Sulin Trade OÜ (registrikood 10289504), asukohaga Valga. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
2.Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
3.Kohaletoimetamine
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning see lisatakse arvele.
Transport Eestis
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-4 tööpäeva jooksul peale tasumist. Pakke postitame tööpäevadel ning võimaluse korral ka nädalavahetustel. Kaup saadetakse ostjale ostu sooritamisel märgitud Omniva või DPD pakiautomaati või kulleriga.
Transpordi hind Omniva on 3,00€ ja DPD pakiautomaati 2,80€.
Transpordi hind Smartkulleriga on 5,50€ ja DPD kulleriga 5,95€.
Kui tellimus ületab 60€, siis on transport DPD ja Omniva Eesti pakiautomaati tasuta.
Eelnimetatud tingimused kehtivad Eesti Vabariigi piires.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 14 kalendripäeva jooksul.
Tranport Soome
Transport Itella Smartposti Soome pakiautomaati hinnaga 10,99€.
Transport Lätti
Transport Läti DPD pakiautomaati hinnaga 6,00€ ja transport Läti Omniva pakiautomaati hinnaga 7,00€. Saadetised jõuavad tavaliselt kohale 2-5 tööpäeva jooksul.
Transport Leetu
Transport Leedu DPD pakiautomaati hinnaga 6,50€ ja transport Leedu Omniva pakiautomaati hinnaga 7,00€. Saadetised jõuavad tavaliselt kohale 2-5 tööpäeva jooksul.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 14 kalendripäeva jooksul.
4.Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
Tagastatav kaup peab olema kasutamata, puudusteta ja terves originaalpakendis.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis kauba ostmisest taganemise avaldus, milles tuleb ära märkida: tellimuse esitamise kuupäev, tellimuse kättesaamise kuupäev, tagastatavad esemed, ostja nimi ja kontaktandmed e-posti aadressile info@sulin.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Tagastatav või vahetatav kaup tuleb saata Valga Rimi DPD, Valga Siili Coopi Omniva või Valga Siili Coopi Smartposti pakiautomaati. Kontakttelefon on 58998287. Pakile palume peale kirjutada oma tellimuse number.
Kui ostja soovib kaupa ümber vahetada, siis kõik vahetamisega seotud kulud kannab samuti ostja.
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud, välja arvatud transpordikulud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
5.Pretensiooni esitamise õigus
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@sulin.ee.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Samuti ei vastuta Veebipood puuduste eest, mis on tekkinud kauba vale kasutamise korral.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
6.Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
7.Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@sulin.ee.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.